VAZE Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Jag tänkte börja med wow igen och så har det kommit en ny patch. Problemet är att den är så stor 3.21 GB och det tar evigheter för mig att ladda ner så jag undrar min kompis har laddat ner patchen och om han ger mig sin updater för patchen (via USB) går det att jag bara updaterar den utan att ladda ner ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 ja man kan lägga över en patch på usb-minne och sedan installera på en annan dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 ja man kan lägga över en patch på usb-minne och sedan installera på en annan dator Ok, men går det att få updateringn till patchen utan att installera den med blizzard download, utan att bara updatera den ? eller var det du menade ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Patch = uppdatering Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 jag har en map som heter WoW-2.4.3-to-3.0.1-TBC-EU-Update som innehåller mer än 1gb patch data, den ska du kunna föra över och sedan starta på din datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Patch=Uppdatering xpliT har rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Patch=Uppdatering xpliT har rätt Men sluta spamma lol ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg