Apparat1230 Skrivet 6 December 2008 Rapport Skrivet 6 December 2008 Har precis installerat Windows XP Home Editon. Men när jag loggade in så fanns inte "den här datorn" och "mina nätverksplatser" -iconerna på skrivbordet. Inte "Mina dokument" heller. Bara papperskorgen... Jag tror jag vart med om detta förut, då jag gick in i kontrollpanelen och ställde om så att iconerna skulle komma fram. Men jag glömmer alltid HUR? Nån som vet något om detta? Hur gör jag? //Joel Citera
Banish Skrivet 6 December 2008 Rapport Skrivet 6 December 2008 höger klicka på aktivitetsfältet -> Egenskaper -> start menyn -> klassisk start meny Citera
Apparat1230 Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Tack, men nu måste jag ju ha den gamla, jag vill kunna byta tema. Finns det inget annat sätt? //Joel :EDIT: Nu hittade jag hur jag skulle göra! :) Höger klicka på skrivbordet -> Egenskaper -> Skrivbord -> Anpassa skrivbordet Och sen var det bara och klicka i vilka man ville ha. Din idé var bra också, även om man inte kunde ha nåt annat tema. ;) Redigerat 7 December 2008 av Apparat1230 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.