Strich Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Tjenare fuskare! Jag har gjort mig ett nytt wowhack som helt enkelt tar er gubbe till level 80 instant! Detta kostar ingenting då jag slutat spela WoW så nu behöver jag det inte :) Så om ni vill göra en death knight när dina polare ska rerolla server så ere bara göra en lvl 1 och använda hacket på den gubben så blir den level 80 instant, sen göra en deathknight! :) Detta funkade för mig (såklart, lol) :P här är hemsidan: *borta tills trådskaparen kan bevisa funktionaliteten* (har inte råd med en riktig domän :/) Hare bra! Strich Redigerat 7 December 2008 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 bullshit & anmäld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strich Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 bullshit & anmäld tror knappast du har testat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 det är olagligt och om det hade funkat hade man fått permanent ban 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 lite misstänksamt när du registrerade dig nyss och sen börjar ge ut saker. sen ladda jag hem och det var en keylogger i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 det är olagligt och om det hade funkat hade man fått permanent ban 100% Exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strich Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Det är verkligen ingen keylogger i, jag har gjort programmet i Visual Basics 2008 och jag vet f*n inte ens hur man gör keyloggers, jag bryr mig inte längre då jag inte spelar wow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 instant level 80... sämsta försöket jag sätt att ge ut en keylogger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Det är verkligen ingen keylogger i, jag har gjort programmet i Visual Basics 2008 och jag vet f*n inte ens hur man gör keyloggers, jag bryr mig inte längre då jag inte spelar wow.visst. synd att ingen tror dig och kommer försöka testa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strich Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 instant level 80... sämsta försöket jag sätt att ge ut en keylogger bevisa att det är en keylogger? Screenshot or it never happened Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Du är patetisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 hah, du tror till och med nån skulle lita på dig, Mr. Registrerad Idag kl 11:09:16 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg