Jilde94 Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Nu är det så att jag precis har införskaffat det nya Guitar Hero: World Tour till mitt Ps2 slim. Väldigt glad och förväntansfull satte jag i spelet och satte på strömmen. Besvikelsen visste inga gränser när skärmen stod svart. Reading disc... står det när man går in på browser. Alla andra spel jag har fungerar men inte det här. Guitar Hero 3: legends of rock och guitar hero 2 funkar jättebra. Man kan heller inte stänga av ps2:an när spelet sitter i utan man måste dra ut strömmsladden för att stänga av det. Får nästan känslan av att skivan låser playstationet :( Nån som har samma problem eller vet hur man fixar det?? Uppskattar svar. Tack på förhand Redigerat 7 December 2008 av Jilde94 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Be dem du köpte spelet från byta skiva, funkar det då, var det något fel på skivan, annars har jag ingen aning. Aucune idée! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Åk till affären där du köpte spelet och säg att det inte funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Fråga om du får byta skiva Tråden borde ligga i Musikspelsforumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 (redigerat) Lite olyckligt skedde detta mig också. Fick det idag. Lösningen är; Köp en DVD lense cleaner, den rensar lasern så att skivan kan bli läst, då funkar det! Bytte skiva innan idag, samma sak hände, då ringde jag GAME och frågade vad felet var. Köpte sen en DVD Lense Cleaner, som rensade lasergrejen, vilket gjorde att skivan kunde läsas. För laserns prestanda var vid tillfället för låg för innehållet i World Tour! Hoppas detta hjälpte di Jilde! Redigerat 26 December 2008 av Mangekyoucake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg