ThinkAboutIt Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Jo, tänkte köpa oblivion på PC, undrar om jag kan köra med 'bra' grafik med GeForce 8800 GT grafikkort. Vill inte ha tips på andra kort lr nått, vill bara veta om man kan köra med bra grafik och så med det grafikkortet. Typ första dataspelet jag köper... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woootness Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 ja du det var en knepig fråga men jag tror det ska gå. jag ska själv få det i julklapp. tror jag <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) det kommer du kunna göra, jag kör med ett gammalt ati kort på 256mb och det går på högt. Redigerat 7 December 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Bra, tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 8800GT duger utmärkt, jag har laptop med 8400 som klarar low-medium med bra fps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 grafik kortet är inte allt. Hur mkt ram har du i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 grafik kortet är inte allt. Hur mkt ram har du i datorn?GPU betyder mest i spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.