Laithean Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Kan man rida Epona sen och var hittar jag han som ger mig uppdraget att fixa så att jag kan få en stor bomb? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Kan man rida Epona sen och var hittar jag han som ger mig uppdraget att fixa så att jag kan få en stor bomb? När du klarat Snowhead Temple och det är vår i Mountain Village ska du gå till Biggoron som håller till i närheten av Goron Shrine. Anta hans utmaning. Du ska bära en powder keg (kruttunna) till ingången till Goron Race. Du måste vara Goron Link för att kunna bära den. Skynda dig, för den sprängs snart! Placera tunnan utanför stenblocket vid Goron Race så att det sprängs. Gå sen tillbaka till Biggoron. Efter det här kommer du att kunna köpa powder kegs av en vanlig goron i bombaffären i Clock Town, men bara som Goron Link. Du kommer att kunna rida Epona sen. Efter att du fått henne av Romani på Romani Ranch kan du kalla på henne med Epona's Song var som helst på Termina Field. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 okej tack men jag har fått till baka min ocarina vart ska jag nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 hohum.. du kan inte få epona förrän du klarat snowhead så du är lite för långt före ;).. nu ska du söderut till "the swamp" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg