Hoppa till innehåll

Red Ring Of Death?!


Datadanne
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, Jag har ett problem med mitt xbox.

 

När jag sätter på xboxet lyser lampan grön i 3 sek, sen stängs xboxet av, det startar om sig igen, Samma sak igen, Den startar om sig ännu en gång, Vilket den då blinkar rött och grönt, Strömkabeln glappar men jag vet inte om det har något om detta att göra. Tv-Skärmen är helt svart och det visas ingen felkod - Har ni någon lösning på detta?, Jag har nog haft xboxet i över ett år nu och jag vill inte helst förlora sparfilerna...

 

Problemet började efter att jag och en kille skulle spela

Halo 2

, De ropade till matdags och jag stängde av xboxet och jag gick dit och sedan när jag kom tillbaka hände detta.

 

Jag vet inte vad som orsakar problemet, Snälla hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade mitt Xbox i ca 1,5 år, sedan hände i stort sätt samma sak. Jag ringde kundservice och så bestämde dom typ att hämta Xboxet och laga det, det var gratis. Och du måste ju inte lämna över hårddisk/minneskort, så allt sparat är kvar.

Ooooock du hadde inte ett moddat xbox....?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade mitt Xbox i ca 1,5 år, sedan hände i stort sätt samma sak. Jag ringde kundservice och så bestämde dom typ att hämta Xboxet och laga det, det var gratis. Och du måste ju inte lämna över hårddisk/minneskort, så allt sparat är kvar.

Ooooock du hadde inte ett moddat xbox....?

 

Nej, jag hade inte ett moddat xbox....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaså det ja!

Nu startar det, men på vanliga dash...

Ni vet, Det med "Music, Settings, Memory och Xbox Live"

Det ser ut at hoppa över chippet....

Tydligen så hände detta efter nogrann dammsugning....

 

Off topic: F*n, Man skulle haft ett 360, Kanske får ett på födelsedagen...

 

Edit: *Host* Chippsladden ramlade ur..... <_< *Host*

 

Edit: NU FUNKAR DET, YAY! :D :D :D

 

Edit: VAD f*n!? IGEN?!

Redigerat av Datadanne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...