KuroKaktus Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Hej alla flyff spelare. Jag har inte sätt en sån här tråd om inte jag har gjort en men kommer inte ihåg xD Iaf: Det skulle va kul om vi kunde snacka om flyff här. Jag tänkte ta och kopiera era namn realm och sånt. Alltså skulle det va bra om ni skrev det i första inlägget och sen klistrar jag in det här. Då börjar jag: Namn: Stickan/xjacob realm: Demian(PK) Kanal: 1 Class: Stickan: Assist / xjacob: magicin kön: Killar Flygande föremål: Stickan: Snabbaste kvasten / xjacob: Den näst snabbaste brädan. Level: Stickan: 20 / xjacob: 26 Spelar ca per dag: Mycket xD Spelar mest på: Stickan Dom här sakerna tycker jag ni ska svara på: Namn realm Kanal Class Spelar mest på Spelar ca per dag _________________ Hoppas nån kan svara. PS: Skulle va kul om många gör egna trådar om flyff så vi kan få ett eget flyff forum. _________________ Fuskas flyffare: Jacob_96: Namn: Stickan/xjacob realm: Demian(PK) Kanal: 1 Class: Stickan: Assist / xjacob: magicin kön: Killar Flygande föremål: Stickan: Snabbaste kvasten / xjacob: Den näst snabbaste brädan. Level: Stickan: 20 / xjacob: 26 Spelar ca per dag: Mycket xD Spelar mest på: Stickan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Jag har spelat mycket. Men dock har jag slutat lite nu då. spelade senast för 2 veckor sedan. Jag är på LVL 59 och är Assist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Gubbe1: znoopdogidog - Lv 25 - Vet inte :o Gubbe2: znoopdog - Lv 28 - Assist Kör mest på Aibatt 2-1 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Namn: Ambeer(37) & Amberr(24) realm: har ingen för tillfället på någon ^^' Kanal: Aibatt 8-1 Båda två Class: Ambeer(Mercanary) & Amberr(Assist) Spelar mest på: Amberr Spelar ca per dag: Nja, inte så mycket men skaffa det för typ 3 veckor sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Namn: Zvaoe level: 35 kanal: lawolf class: Assist ---------------- Namn: Bladex1 level: 34 kanal: lawolf class: Acrobat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst feeik Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 LVL 61 Psy, lvl 50 merc, lvl 65 bp, lvl 61 rm, AIBATT namn : den jag kör mest på ( psy ) StrawBerrie kanal: 1,2,3,4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 LVL 61 Psy, lvl 50 merc, lvl 65 bp, lvl 61 rm, AIBATT namn : den jag kör mest på ( psy ) StrawBerrie kanal: 1,2,3,4 skulle du kunna power lvla mig :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.