KuroKaktus Skrivet 7 December 2008 Rapport Skrivet 7 December 2008 Hej alla flyff spelare. Jag har inte sätt en sån här tråd om inte jag har gjort en men kommer inte ihåg xD Iaf: Det skulle va kul om vi kunde snacka om flyff här. Jag tänkte ta och kopiera era namn realm och sånt. Alltså skulle det va bra om ni skrev det i första inlägget och sen klistrar jag in det här. Då börjar jag: Namn: Stickan/xjacob realm: Demian(PK) Kanal: 1 Class: Stickan: Assist / xjacob: magicin kön: Killar Flygande föremål: Stickan: Snabbaste kvasten / xjacob: Den näst snabbaste brädan. Level: Stickan: 20 / xjacob: 26 Spelar ca per dag: Mycket xD Spelar mest på: Stickan Dom här sakerna tycker jag ni ska svara på: Namn realm Kanal Class Spelar mest på Spelar ca per dag _________________ Hoppas nån kan svara. PS: Skulle va kul om många gör egna trådar om flyff så vi kan få ett eget flyff forum. _________________ Fuskas flyffare: Jacob_96: Namn: Stickan/xjacob realm: Demian(PK) Kanal: 1 Class: Stickan: Assist / xjacob: magicin kön: Killar Flygande föremål: Stickan: Snabbaste kvasten / xjacob: Den näst snabbaste brädan. Level: Stickan: 20 / xjacob: 26 Spelar ca per dag: Mycket xD Spelar mest på: Stickan Citera
Rammus Skrivet 9 December 2008 Rapport Skrivet 9 December 2008 Jag har spelat mycket. Men dock har jag slutat lite nu då. spelade senast för 2 veckor sedan. Jag är på LVL 59 och är Assist. Citera
Rhino Skrivet 10 December 2008 Rapport Skrivet 10 December 2008 Gubbe1: znoopdogidog - Lv 25 - Vet inte :o Gubbe2: znoopdog - Lv 28 - Assist Kör mest på Aibatt 2-1 :) Citera
Davidfreak Skrivet 15 December 2008 Rapport Skrivet 15 December 2008 Namn: Ambeer(37) & Amberr(24) realm: har ingen för tillfället på någon ^^' Kanal: Aibatt 8-1 Båda två Class: Ambeer(Mercanary) & Amberr(Assist) Spelar mest på: Amberr Spelar ca per dag: Nja, inte så mycket men skaffa det för typ 3 veckor sen! Citera
Ranjo Skrivet 27 December 2008 Rapport Skrivet 27 December 2008 Namn: Zvaoe level: 35 kanal: lawolf class: Assist ---------------- Namn: Bladex1 level: 34 kanal: lawolf class: Acrobat Citera
Gäst feeik Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 LVL 61 Psy, lvl 50 merc, lvl 65 bp, lvl 61 rm, AIBATT namn : den jag kör mest på ( psy ) StrawBerrie kanal: 1,2,3,4 Citera
Davidfreak Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Skrivet 8 Januari 2009 LVL 61 Psy, lvl 50 merc, lvl 65 bp, lvl 61 rm, AIBATT namn : den jag kör mest på ( psy ) StrawBerrie kanal: 1,2,3,4 skulle du kunna power lvla mig :rolleyes: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.