Hoppa till innehåll

Vilket Land Kommer Du Ifrån?


Husko
 Dela

Rekommendera inlägg

SWEDEN!

 

Fast min 95-åriga granne flydde från Finland under andra världskriget när Sovjetunionen började dra framåt! :)

Vem fan bryr sig, idiot? Alltså fy i helvete vad dum sak att säga.

 

 

Föddes i Sverige och är därmed Svensk med Persiskt ursprung.

 

Fan vad du ska gnälla över allt? Har du tvångstankar eller? Eftersom du alltid ska gnälla på andra.. Eller så kanske du bara är en besserwisser? Redigerat av RySSEN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 219
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst BillieJean

SWEDEN!

 

Fast min 95-åriga granne flydde från Finland under andra världskriget när Sovjetunionen började dra framåt! :)

Vem fan bryr sig, idiot? Alltså fy i helvete vad dum sak att säga.

 

 

Föddes i Sverige och är därmed Svensk med Persiskt ursprung.

 

Fan vad du ska gnälla över allt? Har du tvångstankar eller? Eftersom du alltid ska gnälla på andra.. Eller så kanske du bara är en besserwisser?

 

När du väl får reda på det så kan du slänga iväg ett PM till mig, för jag skulle fan vilja veta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer från Sverige, fast min granne som är 95 flydde från kroatien till jamaica sen tog en båt till finland, där bosatte han sig i 3 år innan han åkte till island och grönland bara för att, han flydde senare från grönland till sverige. Nu är han min granne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...