CeZ Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 100% Svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 sverigeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Btw, min pappa är från sverige, men han flyttade därifrån när han var 8 :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Btw, min pappa är från sverige, men han flyttade därifrån när han var 8 :> Now thats some real bullshit! han flyttade ju därifrån när han va 11 :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Btw, min pappa är från sverige, men han flyttade därifrån när han var 8 :> Now thats some real bullshit! han flyttade ju därifrån när han va 11 :s Nä, 8 >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Min mamma är från USA och pappa från Sverige!!! Jag är båda! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Mamma är från Sydafrika/Island och pappa är från Tunisien, så jag brukar kalla mig Internationel ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Det är ju chok många svenskar och finskar här! Jag är född i Sverige men mina föräldrar är från Etiopien/Eritrea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Det är ju chok många svenskar och finskar här! Jag är född i Sverige men mina föräldrar är från Etiopien/Eritrea. Finnar.. :P 300 000 av finlands befolkning består av finlandssvenskar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Det är ju chok många svenskar och finskar här! Jag är född i Sverige men mina föräldrar är från Etiopien/Eritrea. Finnar.. :P 300 000 av finlands befolkning består av finlandssvenskar :P Det visste jag väl... :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Islamic Republic of Sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Islamic Republic of Sweden Du menar väl The Islamic Republic Of Iran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.