Proccito Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 75% svensk 25% kroat född i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Nej, det finns en hel del finnar också så vitt jag vet. Finlandssvenskar* Exakt. http://sv.wikipedia.org/wiki/Finlandssvensk Men jag är svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Jag är född i Iran, men bor i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 (redigerat) Sverige :D Redigerat 2 Maj 2010 av ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 62,5% Svensk 37,5% Finne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Jag är född i Eskilstuna, men bor nu i Sverige. skojskojskämtskämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Jag är född i Eskilstuna, men bor nu i Sverige. skojskojskämtskämt lol, vem anmälde? :P OnT: 100% Svensk 0% nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 50% Svensk 50% Finsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 SWEDEN! Fast min 95-åriga granne flydde från Finland under andra världskriget när Sovjetunionen började dra framåt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 SWEDEN! Fast min 95-åriga granne flydde från Finland under andra världskriget när Sovjetunionen började dra framåt! :) Vem fan bryr sig, idiot? Alltså fy i helvete vad dum sak att säga. Föddes i Sverige och är därmed Svensk med Persiskt ursprung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.