prophet Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 EGYPTEN <33 Masr ahla men kol al-belad. Ber du till solgudar och sånt skräp? :P 100% svensk så vitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Är född i Sverige, mina farföräldrar är dock från Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Sverige, fast är 6% något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 100% svensk, eller ja, iaf 300-400 år tillbaka så vitt jag vet. om mna går riktigt lång tid tillbaka härstammar mina släker från småland typ, och för en sådär 400 år så var det typ danskt så det beror lite på hur man ser det. men min släkt kommer ganska säkert från den nuvarande svenska marken minst 600-700 år tillbaka.Hmm, hur vet du det? Vart får man reda på sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 50% finsk 50% svensk. Kan dock typ inget finska XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Hundra procent svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 100% svensk, eller ja, iaf 300-400 år tillbaka så vitt jag vet. om mna går riktigt lång tid tillbaka härstammar mina släker från småland typ, och för en sådär 400 år så var det typ danskt Öh... WTF?!?! Skåne hava varit svenskt i ca mindre än 400 år. Småland har varit svenskt betydligt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 100% svensk, eller ja, iaf 300-400 år tillbaka så vitt jag vet. om mna går riktigt lång tid tillbaka härstammar mina släker från småland typ, och för en sådär 400 år så var det typ danskt så det beror lite på hur man ser det. men min släkt kommer ganska säkert från den nuvarande svenska marken minst 600-700 år tillbaka.Hmm, hur vet du det? Vart får man reda på sånt? Släktforskar eller frågar någon i släkten om de vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 100% svensk, eller ja, iaf 300-400 år tillbaka så vitt jag vet. om mna går riktigt lång tid tillbaka härstammar mina släker från småland typ, och för en sådär 400 år så var det typ danskt så det beror lite på hur man ser det. men min släkt kommer ganska säkert från den nuvarande svenska marken minst 600-700 år tillbaka. Hmm, hur vet du det? Vart får man reda på sånt? Släktforskar eller frågar någon i släkten om de vet. Hur släktforskar man då? Drar man bara till något bibliotek och letar i massa arkiv och böcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 kurdish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 EGYPTEN <33 Masr ahla men kol al-belad. Ber du till solgudar och sånt skräp? :P 100% svensk så vitt jag vet. HAHAHA :D Sverige här iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.