alexst4 Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Sverige B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) Sverige, fast min farfar var slovak och farmor var finsk. Redigerat 1 Januari 2009 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Kalimdor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 svensk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plissi Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Jag är svensk (född i sverige) men mina föreldrar är kurdar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) EGYPTEN <33 Masr ahla men kol al-belad. Ber du till solgudar och sånt skräp? :P 100% svensk så vitt jag vet. lolz nej, i Egypten är majoriteten muslimer och det är jag med. :D Redigerat 3 Januari 2009 av Bakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 EGYPTEN <33 Masr ahla men kol al-belad. Ber du till solgudar och sånt skräp? :P 100% svensk så vitt jag vet. lolz nej, i Egypten är majoriteten muslimer och det är jag med. :D Så du tror på kvinnoförtryck? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 EGYPTEN <33 Masr ahla men kol al-belad. Ber du till solgudar och sånt skräp? :P 100% svensk så vitt jag vet. lolz nej, i Egypten är majoriteten muslimer och det är jag med. :D Så du tror på kvinnoförtryck? :/ öhhh... vafan har det med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpson4ever Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag - Blatte(Persisk) Morsan - Persisk Farsan - 90% persisk 10%ryss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 EGYPTEN <33 Masr ahla men kol al-belad. Ber du till solgudar och sånt skräp? :P 100% svensk så vitt jag vet. lolz nej, i Egypten är majoriteten muslimer och det är jag med. :D Så du tror på kvinnoförtryck? :/ öhhh... vafan har det med saken att göra? Du är muslim. Du anser att kvinnor är sämre än män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 EGYPTEN <33 Masr ahla men kol al-belad. Ber du till solgudar och sånt skräp? :P 100% svensk så vitt jag vet. lolz nej, i Egypten är majoriteten muslimer och det är jag med. :D Så du tror på kvinnoförtryck? :/ öhhh... vafan har det med saken att göra? Du är muslim. Du anser att kvinnor är sämre än män. du har fått fel fakta om islam idiotsök fakta innan du skiver nåt om islam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 EGYPTEN <33 Masr ahla men kol al-belad. Ber du till solgudar och sånt skräp? :P 100% svensk så vitt jag vet. lolz nej, i Egypten är majoriteten muslimer och det är jag med. :D Så du tror på kvinnoförtryck? :/ öhhh... vafan har det med saken att göra? Du är muslim. Du anser att kvinnor är sämre än män. du har fått fel fakta om islam idiotsök fakta innan du skiver nåt om islam Nej, du är en idiot. http://skafferitrollen.blogspot.com/2006/0...-kvinnosyn.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.