Svampen2 Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 öööö... om gävle räknas som sverige :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 EGYPTEN <33 Masr ahla men kol al-belad. Ber du till solgudar och sånt skräp? :P 100% svensk så vitt jag vet. lolz nej, i Egypten är majoriteten muslimer och det är jag med. :D Så du tror på kvinnoförtryck? :/ Ska vi prata om att kulturer som styrs av Islam trycker ner kvinnor? Vad gör västvärlden? Prostitution sysslar vi med, porrbranschen är störst här och det är bland största kvinnotrycken som finns, idioter som alkolister slår sina fruar/sambosar. En ny lag i Afghanistan gör så att inte kvinnan får lämna huset om inte mannen tillåter det..... och sverige som världens mest jämställda land blir anklagat för kvinnoförtryck av dig.... Så du menar att bara för att Afghanistan har infört den lagen så betyder det att Islam har det som lag?Snälla, sluta läsa på antiislam sidor och läs en bra översätt koran och försök bekräfta all skitsnack du hör. Sverige är kanske bland mest jämställda land, jag vill inte säga något om vad staten stiftar, men folket här våldtar sina fruar som onyktra och misshandlar dem. Här i Sverige börjar det bli mer att kvinnan ska ha högre värde än männen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StatiX Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 100% STOLT SVENSK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Svensk men på kvällar o helger är jag från gambia :D jkjk -_-' hel svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 islänsk men bor i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Halv sydamerikan o halv svensk. Föddes i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 öööö... om gävle räknas som sverige :PUhm... Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 SWEDEN ;) EGYPTEN <33 Masr ahla men kol al-belad. Ber du till solgudar och sånt skräp? :P 100% svensk så vitt jag vet. Hah lite kul faktisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 50 % Svenne 50 % Holländsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 (redigerat) 50% Finsk 50% Svensk Sverige FTW Redigerat 9 Maj 2009 av Xye Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.