Hoppa till innehåll

Gta Iv


ELF

Rekommendera inlägg

En liten lista me buggar och störande saker i GTA IV. Kommer ni på mer så skriver jag det i mitt inlägg.

 

1. Släppa patch... :D

2. Fixa gryniga skuggor.

3. Få spelet att starta med ALLA grafikkort.

4. Fixa flimmrande grafik.

5. Bättre perfomance i spelet.

6. Fler grafikinställningar i spelet. Det går t.ex. inte att ställa in bloom som finns i spelet.

7. Göra så att objekt och textures visas mer direkt. (Jag gick rätt som det var upp i luften. Jag stannade och 5 seckunder senare fadade en trappa fram från ingenstans.

8. Kameran. Den är på tok för slö när man kör bil. Kör man snabbt och svänger runt ett hörn så ser man inte vart man kör. Det leder gjärna till en krock eller krasch. (Man måste använda musen när man kör för att ändra kameravinkeln.)

9. Kameran. Den lägger sig på tok för långt ner bakom bilen.

10. Starta GTA utan att behöva få upp rutan med Social Club. (Valbart). Man borde kunna logga in på Social Club i GTA.

11. Binda alla knappar precis som man själv vill. Många knappar är låsta till vissa saker.

12. Binda alla knappar på musen. Många går inte att binda utöver dom vanliga (vänster, höger och scroll).

13. Gå i sidled (strafe) på ett normalt sätt. Går man i sidled så går man istället i en cirkel. För att verkligen gå i sidled så får man arbeta stenhårt med musen.

14. Fixa så att alla kan spela multiplayer. Många får något felmeddelande.

15. Memory leak problemet som gör att objekt inte syns överhuvudtaget.

16. När man är uppe i tillräckligt hög fart med en bil så vrider inte Nico på ratten.

17. Fixa mushastigheten i menyn. Den är väldigt slö jämfört med själva spelet "in game".

18. Animationen när man blir påkörd. Den är för slö. Spelet går inte i slowmotion. Bara man själv. Man ramlar alltså i slowmotion medans allt annat går i normalfart.

19. Slå ihop båda laddnings skärmarna (loading screens) när man trycker Start i spelet. Först är det en snygg med lite bilder. Sen kommer en till fast svart där det står loading med namnet på senaste gjorda uppdrag.

20. Ladda ett spel från första menyn. När man har startat spelet utan att trycka Start.

 

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...