Windnoob Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Hejsan allihopa. Jag har haft ett stooooort problem de senaste veckorna. Det har gått mig på nerverna alltså. Det är så att min xboxlive inte funkar, när jag gör redeem code får jag status code 8015d080. Jag ringde microsoft och de sa att man ska öppna vissa portar, och de har jag gjort. men funkar ändå inte!! jag har NAT moderate.. vet inte om de ska till xbox 360 forumet eller datorn. SNÄLLA HJÄLP VILL SPELA GHWT OCH GTA 4 LIVE!!!! =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 har du router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 9 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 nop.. xavi något.. HJÄLP!!!!!!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.