Pelleelle Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 ska du skita i ( slutade med wow iförrgår ) Jävligt onödigt. Spelar typ 3-4h om dan, så det är väl typ 21-28h i veckan. vem är du ? min lärare? vem är du ? mussolini? sluta bråka!ontopic: tja, cirka 5 till 10 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 2-4 Timmar brukar jag köra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 ska du skita i ( slutade med wow iförrgår ) Jävligt onödigt. Spelar typ 3-4h om dan, så det är väl typ 21-28h i veckan. vem är du ? min lärare? vem är du ? mussolini? sluta bråka!ontopic: tja, cirka 5 till 10 timmar vem är du ? min mamma? Okej förlåt =p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Degfejs Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 ska du skita i ( slutade med wow iförrgår ) Jävligt onödigt. Spelar typ 3-4h om dan, så det är väl typ 21-28h i veckan. vem är du ? min lärare? vem är du ? mussolini? vem är du? en wannabe gitarrist? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 ska du skita i ( slutade med wow iförrgår ) Jävligt onödigt. Spelar typ 3-4h om dan, så det är väl typ 21-28h i veckan. vem är du ? min lärare? vem är du ? mussolini? vem är du? en wannabe gitarrist? vem är du? fuska.ses största spammare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Men sluta gå off topic!!! On topic:Nar jag spela spela jag 2-3h per dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Men snälla lägg av och spamma ner hela tråden! Alla dessa inlägg är bara OffTopic och räknas som Spamning. För om ni inte slutar så kommer den här tråden att spåra ur helt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 håller med sluta gå off topic! jag spelar inte wow men jag spelade högst 2 timmar per dag om jag inte raidade! så där ja nu skrev jag ontopic :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 spelar väll sisådär 4-6 timmar per dag. Sedan kanske 8 om jag är hemma på helgerna.... Eller kanske mer : ( Alldeles för mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Lirar runt 2-5 timmar på vardagar och 2-12 timmar på helger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 spelar väll sisådär 4-6 timmar per dag. Sedan kanske 8 om jag är hemma på helgerna.... Eller kanske mer : ( Alldeles för mycket ^ Kanske lite mindre nu när jag dingat 80 och väntar på s5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 typ 5timmar om dan om jag får lust Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg