Estevan137 Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Kevin Ftw!! Motivering: Kevin har nåt i sig så att han får rösten och bli till vilket sång som helst!!! Go ahead KEVIN!! Alice är bara en liten flicka som inte vet hur man sjunger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Hejade på Kevin tills idag, eftersom jag fick veta att Kevin inte bara har talang, han har "fuskat" :P http://www.youtube.com/watch?v=q0FttHgVR5s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Vem f*n bryr sig om Idol. På spåret blir det, är typ hundra gånger bättre. Lyssna på riktig musik som Queen, David Bowie, Montserrat Caballe, Elvis mm mm. Hörru jag sa faktiskt att du inte skulle säga om du tittade på idol. Men jag gillar att du tycker om Queen och David bowie! Resultat: Kevin vann! Vem tyckte ni skulle vinna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 yay en ny darin >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 hatar alla som kommer från idol. dom är loooserz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 hatar alla som kommer från idol. dom är loooserzHåller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Hatar idol, det är hemskt. Joina för övrigt gruppen "Vi som inte gillar Johan Palm" på Facebook. Jag är skaparen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Johan Palm är värdelös. Kevin är transvestit och har "fuskat". Alice skakar som min farmor på huvudet >: Robin som kom trea borde vunnit. Dessutom kommer Robin E&B, Johan Palm, Alice o diverse artister gå längre än Kevin tror jag, alla vinnare har det inte gått så bra för inom musikbranschen. (Förutom Agnes, hon har lyckats lite halvt). Kevin kommer bli en utmärkt Musikalartist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.