sebban38 Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 varför hittar man inga servers på mta längre?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Spelar du på datan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Spelar du på datan? ja det gör jag .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sse Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 jag fatar inte heler B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessicat1 Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 jag behöver hjälp med fusk ! jag har gta vice city, både ett begagnat och ett helt nytt, men alltså, när jag ska starta så startas det bara upp "normalt" typ gubben pratar med en gammal gubbe och sen börjar spelet och man ska åka runt och göra massa uppdrag. jag har aldrig kommit särskilt långt på uppdragen... och hur jag än försöker att skriva in de där koderna när jag spelar så funkar det inte! :( hur gör man och VART skriver man in koderna, för det är inte så att man bara skriver in koden när man spelar eller? hjääälp jag blir galen för att aldrig få veta ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg