Hoppa till innehåll

Skiter Norton I "virusen" Eller Är Det Inte Virus?

Satisfaction

Rekommendera inlägg

Gjorde en standard virus sökning med norton idag.(Ge f*n i att kommentera..) Och då sade den Kontrollerar Söker efter spår av t.ex Spyware.MyLittleSpy(Många fler tho). Men den sade lixom inte att en risk var upptäckt utan det visades en massa otrevliga namn på virus, trojaner m.m. Sedan gick den till "Söker igenom C:" osv.

Men är dessa grejer saker den bara söker efter? För även om folk tycker att norton "Suger" så kan den väl inte missa 10-20 risker?

Körde osså en efteråt och den sade samma saker..

A lil' help please? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh detta är ingen kommentar men Norton SUGER!

I hade norton det sega ner datan men sen när det har gått 1 månad så var datan jätte seg. Så jag installerade Avira AntiVir Personal. När jag skannade datorn med den hittade jag 7 virusar tror jag eller så var det 4...

Jag tog bort dom och allt funka. PS: Fråga inte hur jag fick dom...

Så jag rekommenderar att ladda ner en Norton Remover för den som finns i Norton alltså installerad ( Uninstaller ) suger den tar inte bort allt. ( På Vissa datorer finns det ingen Uninstaller ) Och sen ladda ner AntiVir Personal eller annan antivirus som andra rekommenderar. Men JAG säger det en gång till jag rekommenderar AntiVir.

Min dator funkar fint fint nu och är otroligt snabb utan Norton.

Hoppas Det Hjälpte.

PS: Jag tycker att Norton skiter i virusen.

PSS: Där fick du svar på din fråga ^^

//Denisb

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Eh detta är ingen kommentar men Norton SUGER!

I hade norton det sega ner datan men sen när det har gått 1 månad så var datan jätte seg. Så jag installerade Avira AntiVir Personal. När jag skannade datorn med den hittade jag 7 virusar tror jag eller så var det 4...

Jag tog bort dom och allt funka. PS: Fråga inte hur jag fick dom...

Så jag rekommenderar att ladda ner en Norton Remover för den som finns i Norton alltså installerad ( Uninstaller ) suger den tar inte bort allt. ( På Vissa datorer finns det ingen Uninstaller ) Och sen ladda ner AntiVir Personal eller annan antivirus som andra rekommenderar. Men JAG säger det en gång till jag rekommenderar AntiVir.

Min dator funkar fint fint nu och är otroligt snabb utan Norton.

Hoppas Det Hjälpte.

PS: Jag tycker att Norton skiter i virusen.

PSS: Där fick du svar på din fråga ^^

//Denisb

Det nya Norton Antivirus 2009 drar mindre än 4% på CPU:n och det är inte direkt mycket. Det är ungefär som NOD32

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...