Rullis Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Tja. När jag ska sätta på Wii så står det "Press (A) to continue. på 7 olika språk. Jag klickar på (A), 10+52 miljoner gånger, inget händer. :) Sladden har varit utdragen 3h nu, ingen ström alls till Wii;et, men det funkar fortfarande inte. Någon som vet något om detta? Om det hänt samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Ring Bergsala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Glömde lägga till i mitt första post; Seriösa svar, tack. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Kan du ta ett foto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Batteri i dosan? Är den verkligen på? Är den paj eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Bytt batteri, 10 gånger ca. Den blinkar blått så jag antar att den är på. Annars, hur sätter man på den? (Knappen där batterierna sitter, isf har jag klickat där j*vla massa gånger också..) Funkar fortfarande inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Glömde lägga till i mitt första post; Seriösa svar, tack. :) Ja? Snabb, professionell hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Kolla batterierna. Om dem har tagit slut så är det därför inget händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Eller så är det något fel på dit kontroll. Kanske paj inuti? låna din kompis kontroll ( om han/hon har en wii ) och kolla om det funkar om inte så är det nog fel på själva konsolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Har kopplat in den där svarta sensor saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Har kopplat in den där svarta sensor saken?Spelar ingen roll i detta fallet, eftersom att sensorn bara används för pekarfunktionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Glömde lägga till i mitt första post; Seriösa svar, tack. :) Nintendos Högkvarter i Sverige ligger i Bergsala, jag tror att han var seriös med sitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.