asabrasa Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 när jag säter mig för att spela dota så kan min ping hoppa från 37(min vanliga ping) till 170-3300 kan någon berätta varför och hur jag fixar detta? jag kör med en dongel från tele2 ifall det har med något med den att göra. för dem som inte vet vad en dongel är för något så är det ett mobilt bredband.(en vit låda som man pluggar in i datorn) jag undrar ochså hur man får pingen på t/o(time out) den stod alltid på det förut så då hade jag inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 du kanske inte får så bra mottagning längre. annars kanske du har massa saker ibakrunden som segar ner allt. testa sätt dig i huset på olika ställen med donglen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 du kanske inte får så bra mottagning längre. annars kanske du har massa saker ibakrunden som segar ner allt. testa sätt dig i huset på olika ställen med donglen. Så kan det faktiskt vara. En tv t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.