Gäst pong218 Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Min dator startas upp men sedan bara dör den som om man rycker ut ström kabeln. Sedan startas den igen och detta sker upprepat. Jag kan inte stoppa det inget kan jag göra. Vad gör jag? Snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Kommer det upp nån ruta? Sitter alla sladdar rätt? Testat att formatera om datorn? Är det en ny eller gammal dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 kommer det en blåskärm precis innan den startas om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 jag hade samma problem det är skam att säga detta men ditt moderkort har smält. om du inte kan skaffa ett nytt så är det bara att köpa en ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 jag hade samma problem det är skam att säga detta men ditt moderkort har smält. om du inte kan skaffa ett nytt så är det bara att köpa en ny dator. Det kan finnas massor av anledningar. Det kan lika gärna vara att hans dator är överhettad? Testa att öppna datorn och damsug den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Ingenting dycker upp datorn är som vanlig i ca 2 sekunder sedan bara slocknar den och startar om sedan slocknar den. Slocknar den = det är som att man drar ut elkabeln att bara den dör liksom. Absolut inget dycker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 hände för mig med men starta efter ett par försök. det va ngt med bios stod det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.