bazti Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Imorgon smäller det, Open Beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Yey. Visste dock om det här innan tråden skapades. En sak har jag inte förståt, är det en öppen beta som du säger eller är Home klart nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 En öppen beta skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Öppen Beta De har enorma problem jsut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 men allt detta verkar vara intressant, men va menas med open beta? o vad handlar spelet om...när släpps de...kan nån förklara?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 men allt detta verkar vara intressant, men va menas med open beta? o vad handlar spelet om...när släpps de...kan nån förklara?? Med tanke på ditt namn är detta nog fel forum. Om inte är jag i chock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Jag har playstation 3 / xobox 360 och Wii.... ja kom inte på nåt annat användar namn bara lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 För det första, det är inget spel. Det har kommit, kom igår, fast det är bara en open beta. Det riktiga kommer senare någon gång. Open Beta betyder att det inte är klart men att alla som har PS3 kan ladda ner det och "spela" det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 vad gör man på de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 För det första, det är inget spel. Det har kommit, kom igår, fast det är bara en open beta. Det riktiga kommer senare någon gång. Open Beta betyder att det inte är klart men att alla som har PS3 kan ladda ner det och "spela" det. Rättar dig, kom i Torsdags. Det är Sony's svar på virtuella chatt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) Det är som en blandning mellan Habbo och Sims kan man säga. Det är riktigt kul att bowla, och lätt. Träffade en killa (Stoffelito) på Homa igår vid 05.00 tiden (ja, på natten). Det trevliga var att han var svensk och att vi bowlade ihop. En roliga sak som hände när vi bowlade var att Stoffelito ledde över mig när det var ungefär 4 ronder kvar. Jag slänger ur mig kommentaren: "Nu får jag börja med mina strikes igen". Efter det gör jag tre strikes på rad. Sen har Gamereactor.se en klubb. Just nu är det ungefär 5-10 med där men jag tror det flesta som har Ps3 på Gamereactor.se kommer joina. Redigerat 13 December 2008 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Fråga :P Kan man skaffa lägenhet ? bil? jobb? osv... o hur skriver man :o? o när kommer de ut :o!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.