Hoppa till innehåll

Home


bazti

Rekommendera inlägg

Det är som en blandning mellan Habbo och Sims kan man säga. Det är riktigt kul att bowla, och lätt. Träffade en killa (Stoffelito) på Homa igår vid 05.00 tiden (ja, på natten). Det trevliga var att han var svensk och att vi bowlade ihop. En roliga sak som hände när vi bowlade var att Stoffelito ledde över mig när det var ungefär 4 ronder kvar. Jag slänger ur mig kommentaren: "Nu får jag börja med mina strikes igen". Efter det gör jag tre strikes på rad.

 

 

Sen har Gamereactor.se en klubb. Just nu är det ungefär 5-10 med där men jag tror det flesta som har Ps3 på Gamereactor.se kommer joina.

Min funkade inte. :( Stod error och en massa skit. Men ska testa imorgon för nu ska jag iväg och kommer hem sent.

 

Och man kan ha lägenhet, som man inreder själv. Jag vet däremot inte om man köper saker för riktiga pengar eller får saker beroende på hur många trophies man har.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Fråga :P

 

Kan man skaffa lägenhet ? bil? jobb? osv... o hur skriver man :o?

 

o när kommer de ut :o!?

I början har man en lägenhet med 2 vita fåtöljer, 1 fotpall/bord, 2 vita soffor, 1 soffbord, 3 stolar, 1 vanligt bord, 2 små hyllor, 2 lampor. Bil har man ingen användning för då man inte kan vara ute, så nej, man kan inte få en bil. Man kan inte skaffa jobb. Du klickar på L1 så kan du välja mellan lite förhandsval såsom Hello, Where are youfrom?, I have no keyboard/headset osv. Om du klickar på R1 kan du välja mellan massor av olika gester. Annars kan du bara klicka på triangel och börja skriva. Om du har ett tangentbord inkopplat kan du bara börja skriva utan att klicka på någonting innan.

 

Just nu kan man bara köpa saker för riktiga pengar. Allt ligger runt 10:-. Assesoarer kostar mer runt 5:-.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Också ska man t.ex. få olika kläder och inrednings möbler m.m. genom att bara köpa ett spel, och dessa grejer är ju då t.ex. tröjor med spelmärket på eller själva spelet, och typ tappeter med t.ex. Snake på, och sånt.

 

Och oxå ska dom "kändaste" spelen (åtminstånde dom väldigt kändaste, t.ex. Warhawk) få ett specielt rum där man kan stå och snacka och genom Home joina matches m.m. till spelen man har, när matchen är klar så är man tillbaka i home där, ganska coolt, men inte direkt nödvändigt..

Annars har dom gratis arcades spel (vet inte hur många) och sånt man kan syssla med, (bowling m.m.)

 

http://www.gametrailers.com/player/43670.html

 

http://www.gametrailers.com/player/43564.html (arcade spel eller nåt sånt)

 

http://www.gametrailers.com/player/43677.html (visar mycket som man kan göra.)

 

vet inte om allt stämmer längre, länge sen dessa saker var sagt och de kanske ändrar planer då allt går så dåligt för dom tydligt..

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Home har mycket svårigheter att få det att funka och att allt ska gå ihop.. Och en release datum är ej bekräftat just nu, var glad att vi har beta nu allafall.

Vi har beta nu va, för jag har inge internet förtillfället och kan inte veta.

Jag använde min polares PS3 en gång nydligen och då över PS Store ikonen låg Home så jag antog att de var ute nu?

Hörde att Home inte var globalt heller, är det sant ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...