Hoppa till innehåll

Bilden Fryser


Rememberme

Rekommendera inlägg

hej, när jag startar mitt 360 så fryser bilden efter 1-5 minuter. Vet någon varför det blir så och om det går att göra något åt eller måste jag skicka in den?

 

 

EDIT: glömde skriva att bilden på tv:n blev helt röd/rosa en gång :s

Redigerat av joelb
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick inte så många frysningar före mitt RROD för nått år sen. Hade dock 3 st på 10 minuter för någon månad sedan. Har inte hänt igen sen dess. Behöver nog inte vara tecken på RROD.

Nej, andra gången jag fick RROD så sa det bara "POW!",

utan några frysningar, men det finns väl olika sätt för det att

dyka upp på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur länge brukar det ta innan det visar RROD? Hörde nämligen att Microsoft har gjort en "deal" där det säger att man får en ny 360 om man får RROD :)

 

EDIT: glömde skriva att en gång blev bilden på tv:n helt röd/rosa :s

Redigerat av joelb
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad e rrod?

ska köpa x360

Red Ring Of Death. Ringen(som brukar lysa grönt) lyser rött. Det betyder att något är fel/trasigt i 360:n. Eftersom det är så dålig kvalité på X360 och att så många får just RROD så skickar de hem en ny 360 om man skulle få det(har jag hört).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Jag hade så... att den började frysa, sen provade jag igen så blev det frysning + några random rutor i.

Sen blev skärmen bara helt grön... Sen fick den RRoD. (Och jag lämnade in den för en ny 360 som funkar utmärkt!)

 

Fast du hade väl tur antar jag.

Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...