WishCookie Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 (redigerat) Hej nu har jag undrat en del. Hur använder jag photoshop. Så jag har 3 frågor. 1.Är det gratis att ladda ner och använda, 2.Var laddar man ner det. 3.Hur använder jag photoshop. Och snälla svara. Redigerat 11 December 2008 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 1.bara demon i 30 dagar är gratis. 2.www.adobe.com 3.du gör dina bilder som du vill ha dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 eller så kan man cracka men det är dock olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 11 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Måste man betala sen? eller så funkar inte PhotoShop mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Sen måste du betala ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.