ChipZ Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 TjaXD nåra fler dom kör gameboy i mobilen? lite lättare att gömma än ett stort GameBoycolor när en lärare kommer:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Jag kör gameboy i mobilen. Har just skaffat MeBoy version 2.1. Den har ljud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 jag har ingen aning vilken version jag har:p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Vad heter du IRL? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 TjaXD nåra fler dom kör gameboy i mobilen? lite lättare att gömma än ett stort GameBoycolor när en lärare kommer:P har pkmn på mobilen, spelar väldigt sällan dock dels för att jag itne har tid och ork, dels för det laggar asmycket i min mobil och dels för att jag har varvat R/B/Y så sjukt många gånger att det inte är särskilt roligt längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Har MeBoy på mobilen, dock inte pokemon.. Tröttnat på det sen typ 6år sen ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Jag kör i PSPn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg