Gäst Tutankoopa Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag undrar hur man klarar av den där krabban På första banan De 5e året HELT omöjligt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Vilket spel??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Final fantasy christal chronicles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag har inte kommit dit.. men vilken ras e du? hur mkt strengh/defense/magic/hjärtan har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag har inte kommit dit.. men vilken ras e du? hur mkt strengh/defense/magic/hjärtan har du? han är clavat, def 39 str 37 magi 34 PS: min granne DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 det är bara och slå han tills han dör........men det går inte men måste man klara den fule f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 HAN är SÖT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 HAN är SÖT han ser ju ut som en missbildad kossa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Fin text Jag klarade han nyss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 lol playstation suger... jag har oxå en clavat på år 4... 44 i strengh och 47 på defense... typ 20 magic... din clavat var inte så bra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (redigerat) lol playstation suger... jag har oxå en clavat på år 4... 44 i strengh och 47 på defense... typ 20 magic... din clavat var inte så bra :Pkan bero på att han spelar M-player med mig,son-goten master och en till glömde vi är på år 7 Redigerat 6 April 2004 av Xbox_suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (Xbox_suger @ 06/04-2004 18:37:18) lol playstation suger... jag har oxå en clavat på år 4... 44 i strengh och 47 på defense... typ 20 magic... din clavat var inte så bra :P kan bero på att han spelar M-player med mig,son-goten master och en till glömde vi är på år 7 just de vi måste dela på allt=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg