Tortilla Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Det här kommer upp när jag försöker starta DeamonTools eller Alcohol120% " Kunde inte lägga till enheten. Enhetsproblem 39. ACPI-funktionen i BIOS får ej vara avstängd. " Det här problemet börja när jag fick ett litet virus som jag snabbt tog bort. Så kan någon hjälpa mig med att fixa så jag kan använda DeamonTolls eller Alcohol120% igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Det här kommer upp när jag försöker starta DeamonTools eller Alcohol120% " Kunde inte lägga till enheten. Enhetsproblem 39. ACPI-funktionen i BIOS får ej vara avstängd. " Det här problemet börja när jag fick ett litet virus som jag snabbt tog bort. Så kan någon hjälpa mig med att fixa så jag kan använda DeamonTolls eller Alcohol120% igen? Pröva göra en systemåterställning typ en dag innan det hände eller nåt sånt, kanske fungerar. :unsure: Lycka till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 (redigerat) innan de händer?? 0o de har ju hänt!!!!!! eller hur menar du? 0o Redigerat 12 December 2008 av Tortilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 en återställning TILL dagen innan det hände men ACPI är typ externa enheter eller nåt, det borde gå att gå in i bios och aktivera det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 13 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 jag fixa ett problem som bara kom mitt i allt men ska pröva o se om DeamonTolls funkar igen :) Nehepp de funkade inte :( och de funka inte heller att backa bak i tiden heller konstigt nog :S :( va ska ja göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 13 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Nu har jag 2 meddelanden :huh: blir rätt irriterad på det här! :angry: meddelande 1 " Unable to add adapter. Device problem 39. " Meddelande 2 " Virtual SCSI driver not detected. " Va ska jag gör åt det här? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Installera SPTD manuellt. http://www.duplexsecure.com/en/downloads Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst acdc20 Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Installera SPTD manuellt. http://www.duplexsecure.com/en/downloads Jag har samma problem.... Deamon tool säger: " Unable to add adapter. Insufficient privileges" och Alcohol 120% säger :"Efter installationen av Alcohol måster programmet startas med administratörsrrättigheter, annars kan de virtuella enheterna inte aktiveras" Och jag är ggivetvis admin på min dator... Har just formaterat datorn, så installerar allt om igen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.