Hoppa till innehåll

Problem Med Deamontools Och Alcohol120%


Tortilla

Rekommendera inlägg

Det här kommer upp när jag försöker starta DeamonTools eller Alcohol120% " Kunde inte lägga till enheten. Enhetsproblem 39. ACPI-funktionen i BIOS får ej vara avstängd. " Det här problemet börja när jag fick ett litet virus som jag snabbt tog bort. Så kan någon hjälpa mig med att fixa så jag kan använda DeamonTolls eller Alcohol120% igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här kommer upp när jag försöker starta DeamonTools eller Alcohol120% " Kunde inte lägga till enheten. Enhetsproblem 39. ACPI-funktionen i BIOS får ej vara avstängd. " Det här problemet börja när jag fick ett litet virus som jag snabbt tog bort. Så kan någon hjälpa mig med att fixa så jag kan använda DeamonTolls eller Alcohol120% igen?

Pröva göra en systemåterställning typ en dag innan det hände eller nåt sånt, kanske fungerar. :unsure:

 

Lycka till ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
Gäst acdc20

Installera SPTD manuellt.

 

http://www.duplexsecure.com/en/downloads

 

Jag har samma problem....

 

Deamon tool säger: " Unable to add adapter. Insufficient privileges"

och Alcohol 120% säger :"Efter installationen av Alcohol måster programmet startas med administratörsrrättigheter, annars kan de virtuella enheterna inte aktiveras"

 

Och jag är ggivetvis admin på min dator...

Har just formaterat datorn, så installerar allt om igen....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...