Hoppa till innehåll

Min Vän Blev Förkrossad

Rekommendera inlägg

Tja. Min vän hade tyckt om en viss tjej i vår klass som är väldigt HOT. En tid sen när hon var tillräckligt långt borta skickade han SMS, han frågade chans. Efter en stund fick han meddelande tillbaka " Är du galen? Aldrig! Du är ju äcklig " Nu är han jätte ledsen hela tiden och jag undrar hur jag kan trösta honom, efter som han är min typ bästa vän? Han är verkligen uppochner efter detta...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bara att ta smällarna å hoppas på det bästa.

det kan man ju också göra :P men annars kan han ta reda på lite mer om tjejen och när ni kommer in på grejer som en person som inte är mer än en vän skulle skrivit och intresserat sig av så märkar nog båda att dem gillar varann.

kom ihåg: "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja. Min vän hade tyckt om en viss tjej i vår klass som är väldigt HOT. En tid sen när hon var tillräckligt långt borta skickade han SMS, han frågade chans. Efter en stund fick han meddelande tillbaka " Är du galen? Aldrig! Du är ju äcklig " Nu är han jätte ledsen hela tiden och jag undrar hur jag kan trösta honom, efter som han är min typ bästa vän? Han är verkligen uppochner efter detta...

Se det så här, ni är 11 år, kärlek finns inte ens då, man är inte "kär" man blir bara nyfiken eftersom man växer upp. Innan ni närmar er 20 så är förhållanden värdelösa.

Dessutom, om han är ledsen för att hon sa att han är äcklig så kan han tänka att han har många år att utvecklas psykiskt och fysikst, många så kallade "fula killar" växer upp och blir snygga, dessutom eftersom de inte varit lika populära är de inte lika falska och därför är de "fula killarna" de killar som ofta växer upp och blir vinnare, de har riktiga värderingar och är smartare.

Detta stämmer inte alltid, men relativt ofta. Men som sagt, det är totalt onödigt att vara tillsammans med någon vid er ålder, inget personligt mot er som personer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Se det så här, ni är 11 år, kärlek finns inte ens då, man är inte "kär" man blir bara nyfiken eftersom man växer upp. Innan ni närmar er 20 så är förhållanden värdelösa.

Dessutom, om han är ledsen för att hon sa att han är äcklig så kan han tänka att han har många år att utvecklas psykiskt och fysikst, många så kallade "fula killar" växer upp och blir snygga, dessutom eftersom de inte varit lika populära är de inte lika falska och därför är de "fula killarna" de killar som ofta växer upp och blir vinnare, de har riktiga värderingar och är smartare.

Detta stämmer inte alltid, men relativt ofta. Men som sagt, det är totalt onödigt att vara tillsammans med någon vid er ålder, inget personligt mot er som personer.

Det är definitivt sant, alla stora rockartister var mobbade i skolan. Ozzy blev slagen av han som är gitarrist i hans band när han var liten varje rast i skolan:P

"Why do you think they did this to you?" Reporter

"Cause they didnt like me!" Ozzy

Men som sagt, Det spelar egentligen ingen roll, och när jag var i er ålder tänkte jag inte ens på mobiler, eller tjejer för den delen. Det blir inget seriöst förhållande föränn upp mot 17-20 års åldern.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade denna tråd legat i FB så hade det inte ens varit kul, du hade typ blivit mord hotad.

Inget elakt menat, men snälla. Hur fakking serriöst är det att fråga chans på någon via sms? För det första så frågar man inte chans, för det andra så gör man det VERKLIGEN inte via sms, och som du säger nu så gillar han en till nu också efter 1 sec, snälla.

Kan inga p12or ta sitt liv serriöst?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...