Barejalla Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 (redigerat) Tja, jag har cirka 2300 spänn och jag tänkte köpa en ny mobil jaaappp. Den ska ha så bra kamera som möjligt och musikspelaren är inte viktig, jag har min mp3 spelare. Jag har kollade lite och tyckte fastnade för "Sony Ericsson W595", men sen kom en kompis och visade den till mig. Gillade inte kameran. Men aja, till frågan. Vilken mobil borde jag köpa ? Redigerat 12 December 2008 av Barejalla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) Är du kamera intersserad så föreslår jag k800i eller k810i det är inte så stor skillnad. Är du mer ute efter riktigt bra kamera så köp k850i Är du ute efter en mobil som har en superbra kamera är C905 det självklara valet. Eller så köper du en Doro Handle Easy 328 GSM och en vanlig digitalkamera. Redigerat 13 December 2008 av Sonicman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 själv har jah en k850i och en mkt bra telefon!! kameran är så nice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Jag tycker om min mobil som är en Nokia 3120 Classic Den har rätt så bra kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Barejalla Skrivet 13 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Min kompis har en k810i och den har inte speciellt bra kamera tycker jag(Men lite bättre än genomsnittet). Jag kanske ska köpa C905 fast den är så dyr och tjock. >.< Jag läste runt lite om k850i och den har fått rätt dålig feedback, typ om att kameran är seg, touch knapparna går sönder, den är seg m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Jag har en W595, dom är riktigt sköna. Köp en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.