Gäst pong218 Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 Datorn vägrar starta jag har testat allt. medelade om att <windows root>\system 32\nal.dll är borta kommer upp varje gång vid start. Vad gör jag. Allt började efter att datorn laddade hem uppdteringar från microsoft. (XP) Sedan efter detta kommr medelandet upp hur får jag tillbacka den. Jag har letat över allt men har inte hittat en bra förklaring. Citera
prophet Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 boota upp med windows installationsskivan. Citera
Gäst Payback Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 Om du menar HAL.dll så är det ett ganska stort problem...Du behöver ominstallera windows. Citera
Gäst pong218 Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 är det inte möjligt om jag tar ut hårddisken ur den datorn och kör in den i en annan sedan kör jag över den filen till hårdissken genom den datorn. Eller är det bara dumt? Citera
Gäst Payback Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 det kan funka... men du kan väl fixa ubuntu live cd och ladda ner hal.dll och lägga in den därifrån? (TROR MAN KAN NÅ RIKTIGA HÅRDDISKEN MED LIVECD, INTE SÄKER!) Citera
Fality Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 är det inte möjligt om jag tar ut hårddisken ur den datorn och kör in den i en annan sedan kör jag över den filen till hårdissken genom den datorn. Eller är det bara dumt? http://www.dll-files-download.com/O/2008-0...1553.html#edown Eller så bootar du med WinXP skivan och väljer reparera. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.