Toelpen Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Hallå håller på att ladda ner wow från hemsidan sen kan jag väll hämta patcherna på piratebay och slänga in i wow mappen sen bara ändra realm listen till en privat server sen börja lira ? ???. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) du måste applya alla patcher också, dvs öppna dem och låta dem "installera" sig. edit: I rätt ordning! Redigerat 13 December 2008 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) Hallå håller på att ladda ner wow från hemsidan sen kan jag väll hämta patcherna på piratebay och slänga in i wow mappen sen bara ändra realm listen till en privat server sen börja lira ? ???. Ja, men det behöver inte tvunget vara piratebay eftersom patcherna går att få tag på lite varstans. Redigerat 13 December 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 du kan nog tanka ner patcherna vart du vill, men när du installerar wow så får du möjlighet att ladda ner alla från blizzard. men jag antar att du kan ladda hem dom från piratebay, men du måste installera dom innan du kan lira Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg