Hitman-Kodnamn47 Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 asså var kan man käna ordentligt med pengar innan man går och mördar sand folket :rolleyes: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Man tjänar inte så mycket på något. Men om din gubbe är bra på att slåss så kan du alltid gå ut och jaga. När du sedan har många "plates" så åker du till planeten Yavin och säljer dom, där får du bäst betalt (tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Jag åkte nyss ifrån den första planeten Taris eller något sånt :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Jag har ett litet jobb i Manaan som jag får bra betalt för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Menar du "slaktar jobbet"? Som man gör om man är ond? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Har någon lyckats döda "starkiller" :rolleyes: Han man kör deathmatch mot :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Vet någon vart "Dia" är någonstans??? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Vet någon vart "Dia" är någonstans??? :( När du kommer ut från ditt hideout (din lägenhet), så är hon i första lägenheten till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Tackar ska kolla upp det nu :D :) :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Hur ska man bota "rakgouhl" sjukdomen om man gett serumet till davik????? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Hur ska man bota "rakgouhl" sjukdomen om man gett serumet till davik????? :unsure: Skulle inte tro att det går, om du är god så skulle du ha gett det till en annan. Om du är ond så behöver du inte bota någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.