Rhino Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 (redigerat) Hej! Jag få typ aldrig slagsmål, varför då? är det för jag möter min lillebrosa, eller alltså måste man möta själva Ps2:an för att få slagsmål, jag tacklar och fäller och gnider in dom i sarien, men det händer inte ett smack!?, kan någon hjälpa mig? :rolleyes: För jag vill ha slagsmål! ;) men alltså när man går in på option så kan man ändra slagsmål, ska man ändra så hela den är fylld med blåå? eller inte? alltså jag vill ha slagsmål.. B) Hare gött /FatBall.. :) EDIT: Stavfel, och dåliga förkortningar xD Redigerat 13 December 2008 av FatBall
knark Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 Innan du startar så kan man välja regler, ta typ NHL.
Gäst Mangekyoucake Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 Hej! Jag få typ aldrig slagsmål, varför då? är det för jag möter min lillebrosa, eller alltså måste man möta själva Ps2:an för att få slagsmål, jag tacklar och fäller och gnider in dom i sarien, men det händer inte ett smack!?, kan någon hjälpa mig? :rolleyes: För jag vill ha slagsmål! ;) men alltså när man går in på option så kan man ändra slagsmål, ska man ändra så hela den är fylld med blåå? eller inte? alltså jag vill ha slagsmål.. B) Hare gött /FatBall.. :) EDIT: Stavfel, och dåliga förkortningar xD Ändra det i "options" på max så att det blir slagsmål enkelt.
GameNight Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 Gör så att hela blir blå och när du vill ha slagsmål ska du trycka på START-knappen många gånger
Rhino Skrivet 13 December 2008 Författare Rapport Skrivet 13 December 2008 Hur hjälper det? Blir EA dampiga och ber motståndarlaget bussa på?.. Fett oseriös jag ör ;D Men en fråga till, kan det bli tex jag mot min lillebror? alltså så jag och han kan slåss? Haha tack så mycket!! /FatBall
knark Skrivet 14 December 2008 Rapport Skrivet 14 December 2008 Om ni spelar mot varandra så blir det ni ;)
Rhino Skrivet 14 December 2008 Författare Rapport Skrivet 14 December 2008 Så det funkar verkligen genom att trycka på START-Knappen hela ti'n ?
GameNight Skrivet 14 December 2008 Rapport Skrivet 14 December 2008 ja då "frågar" du om motspelaren vill slåss. Ibland säger han ja och ibland nej
Gäst hejhejhej Skrivet 14 December 2008 Rapport Skrivet 14 December 2008 (redigerat) du ska trycka på select tror ja för att utmana nån till fight :P (nevermind, jag trodde detta stog i xbox forumet sry) Redigerat 14 December 2008 av hejhejhej
Rhino Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Skrivet 22 December 2008 Okej, då fattar jag, Tack alla :D
Rhino Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Skrivet 22 December 2008 Okej, då fattar jag, Tack alla :D Ojdå, råkade skriva två.. :o Ojdå, råkade skriva två.. :o Ojdå, råkade skriva två.. :o Ojdå, råkade skriva två.. :o Ojdå, råkade skriva två.. :o
Rekommendera inlägg