Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej!

Jag få typ aldrig slagsmål, varför då? är det för jag möter min lillebrosa, eller alltså måste man möta själva Ps2:an för att få slagsmål, jag tacklar och fäller och gnider in dom i sarien, men det händer inte ett smack!?, kan någon hjälpa mig? :rolleyes:

För jag vill ha slagsmål! ;) men alltså när man går in på option så kan man ändra slagsmål, ska man ändra så hela den är fylld med blåå? eller inte? alltså jag vill ha slagsmål.. B)

Hare gött

/FatBall.. :)

EDIT: Stavfel, och dåliga förkortningar xD

Redigerat av FatBall
Gäst Mangekyoucake
Skrivet

Hej!

Jag få typ aldrig slagsmål, varför då? är det för jag möter min lillebrosa, eller alltså måste man möta själva Ps2:an för att få slagsmål, jag tacklar och fäller och gnider in dom i sarien, men det händer inte ett smack!?, kan någon hjälpa mig? :rolleyes:

För jag vill ha slagsmål! ;) men alltså när man går in på option så kan man ändra slagsmål, ska man ändra så hela den är fylld med blåå? eller inte? alltså jag vill ha slagsmål.. B)

Hare gött

/FatBall.. :)

EDIT: Stavfel, och dåliga förkortningar xD

Ändra det i "options" på max så att det blir slagsmål enkelt.

Skrivet

Hur hjälper det?

Blir EA dampiga och ber motståndarlaget bussa på?..

Fett oseriös jag ör ;D

Men en fråga till, kan det bli tex jag mot min lillebror? alltså så jag och han kan slåss?

Haha tack så mycket!!

/FatBall

Gäst hejhejhej
Skrivet (redigerat)

du ska trycka på select tror ja för att utmana nån till fight :P (nevermind, jag trodde detta stog i xbox forumet sry)

Redigerat av hejhejhej
  • 2 veckor senare...
Skrivet

Okej, då fattar jag,

Tack alla :D

Ojdå, råkade skriva två.. :o

• Skapa ny...