kickasses Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Hej! Några av er har kanske läst mitt förra inlägg o nu fortsätter jag om samma kille.. Han är som sagt väldigt osäker o blyg.. o hans bästa vän har retat mig ett tag när han egentligen har tyckt att jag är snäll ? Men men ... igår loggade jag in på Bilddagboken och jag hade fått en ny kommentar på en bild och det var från hans bästa vän ! Det stod : du är faktist ganska söt Nu säger han att det inte var han som skrev det . MEn han som jag gillar var igårkväll med honom ... så frågan är vem var det som skrev det tror ni ? Och varför ? Var det för de ville ha kontakt `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Klart det var han som skrev, han gillar dig nog =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Hmm, svårt att säga, båda kanske tycker du är söt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Hej! Några av er har kanske läst mitt förra inlägg o nu fortsätter jag om samma kille.. Han är som sagt väldigt osäker o blyg.. o hans bästa vän har retat mig ett tag när han egentligen har tyckt att jag är snäll ? Men men ... igår loggade jag in på Bilddagboken och jag hade fått en ny kommentar på en bild och det var från hans bästa vän ! Det stod : du är faktist ganska söt Nu säger han att det inte var han som skrev det . MEn han som jag gillar var igårkväll med honom ... så frågan är vem var det som skrev det tror ni ? Och varför ? Var det för de ville ha kontakt `? Använd samma tråd nästa gång (;Angående inlägget på bdb; ta det lugnt. Det kanske var hans kompis som skrev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Runesson Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 skulle gissa på att det var han, men man vet alldrig. Lika bra att fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Jag tror att det är han. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.