Garone Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 Har haft en massa BSOD's på senaste tiden. ( Blue Screen of Death ) där det stått något om 'atikdmg.sys' Jag har de senaste ATi drivarna så det kan inte vara orsaken. Någon som vet var felet kan ligga? Citera
prophet Skrivet 14 December 2008 Rapport Skrivet 14 December 2008 ATI rapporterar om problem med de nya drivisarna har jag för mig. Citera
Garone Skrivet 14 December 2008 Författare Rapport Skrivet 14 December 2008 ATI rapporterar om problem med de nya drivisarna har jag för mig. Okej, så det kommer förhoppningsvis bli fixat snart? Citera
prophet Skrivet 15 December 2008 Rapport Skrivet 15 December 2008 (redigerat) ATI rapporterar om problem med de nya drivisarna har jag för mig. Okej, så det kommer förhoppningsvis bli fixat snart? Japp, vad är det för version du har? + Vilket grafikkort använder du dig av? + Operativsystem? Redigerat 15 December 2008 av ForlorN Citera
Garone Skrivet 15 December 2008 Författare Rapport Skrivet 15 December 2008 ATI rapporterar om problem med de nya drivisarna har jag för mig. Okej, så det kommer förhoppningsvis bli fixat snart? Japp, vad är det för version du har? + Vilket grafikkort använder du dig av? + Operativsystem? 8.12, ATi Radeon 4850 HD 1GB, Vista 64 bit Citera
prophet Skrivet 16 December 2008 Rapport Skrivet 16 December 2008 Testa att installera en gammal version och se om det hjälper. http://ati.amd.com/support/drivers/vista64...us-vista64.html Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.