Ryssfemma Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Tja. Det är så här, ni vet kanske säkert att Far cry 2 reklamen till Playstation 3 spelas upp på TV'n ofta. Men jag skulle vilja veta vad låten heter som spelas upp samtidigt, någon schysst och tala om det för mig? 100 fm i belöning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 http://www.youtube.com/watch?v=0BVnb4ADv78 Menar du den, så är personen som har gjort den Baaba Maal. Här har du Mainthemet, om det är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Inte den. Reklamen sänds på svensk tv och jag hittar aldrig den på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 (redigerat) Inte den. Reklamen sänds på svensk tv och jag hittar aldrig den på youtube. Jag fattar vilken du menar, den kommer snart. Rachid Taha - Barra Barra Där. EDIT: Redigerat 15 December 2008 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Molesta har rätt det är Rachid Taha - Barra Barra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Där är reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.