Raptomex Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Hejsan. Jag hade tänkt göra några runescape videos. Jag har ju använt hypcercam2, men felet med den är ju att det bildas en vit ruta med text i, uppe i vänstra hörnet. Så min fråga är om det finns något inspelnings program som är enkelt att hantera och inte bildar oönskade saker. (vita rutor etc). Och att filen blir sparad som en avi-fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 http://camstudio.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NoLifer Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Hejsan. Jag hade tänkt göra några runescape videos. Jag har ju använt hypcercam2, men felet med den är ju att det bildas en vit ruta med text i, uppe i vänstra hörnet. Så min fråga är om det finns något inspelnings program som är enkelt att hantera och inte bildar oönskade saker. (vita rutor etc). Och att filen blir sparad som en avi-fil. Du kan ju registrera dej falskt för att få bort rutan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Hejsan. Jag hade tänkt göra några runescape videos. Jag har ju använt hypcercam2, men felet med den är ju att det bildas en vit ruta med text i, uppe i vänstra hörnet. Så min fråga är om det finns något inspelnings program som är enkelt att hantera och inte bildar oönskade saker. (vita rutor etc). Och att filen blir sparad som en avi-fil. Du kan ju registrera dej falskt för att få bort rutan :) Eller patcha den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 (redigerat) Problemet fixat, fick hjälp av en på fuska.se. Rutan är borta därmed problemet. ;) Redigerat 22 December 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.