Hoppa till innehåll

Tror Du På Spöken


GameNight
 Dela

Tror du på spöken  

63 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Tror inte på spöken,men när jag är ensam hemma hörs det ibland ljud.Inbillar mig eller så är det vår katt,lol.Känner och hör också att det är någon som går efter mig uppför trappan när jag är ensam hemma.Inbillar mig det också,eller?

Redigerat av Legolasswe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Helt ärligt så så brukar jag se skugor röster när jag är hemma själv. (Skojar inte) ibland ser jag små ansikten på vägen eller köket. Ibland blir jag så j*vla rädd och går utt istället. Har aldrig berättat det till någon ag känner och kommer aldrig göra det. Kanske är mitt hem hemsökt? vem vet....

 

 

 

Och vem äre som anmäller alla inägg här?

f*n vad coolt, jag vill oxå ha en väg i mitt hus, men pappa sa att jag inte fick :(

 

Ont: Nope jag tror inte på spöken, men dock så hör jag ibland vår trappa knaka när jag är ensam hemma, men de e inte så konstigt, för den knakar nästan om man kollar på den...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte på spöken, men något oförklarligt har ju varit ett ljud från under min säng (Ja, vadå klassiker).

Jag brukar höra ett skramlande ljud under min säng- Inte kedjor eller så, men det låter som om någon skulle trippa med fingrarna eller något litet springa omkring. Har många gånger flyttat sängen och kollat om det finns något där, och nej, inga råttbon :P

Har kollat ner när ljudet inträffat utan att se något, men jag har stirrat rakt på ljudkällan (Som verkar vara ca 5 cm från golvlisten.

Inget lågt ljud är det heller- Det är som om någon skulle försöka dra bort listen lite i smyg, eller skramla med en sladd.

 

Äckligt som f*n kan det vara på natten när man ligger i sängen och det plötsligt skramlar till bara någon decimeter från huvudet xD Kanske har mitt egna sängspöke :P

 

Hah näh, det måste väl vara något svårlokaliserat ljud xD Kommer faktiskt inte på något =/ Och ja, detta har hänt flera gånger under en längre tid, så det är inga kablar som dras eller ledningar som byts :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...