Maajken Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Hejsan, jag har riktigt dålig fantasi. Kan nån hjälpa mig så att det kan bli lite mer livfullt osv?? i Photoshop cs 4 då.. Mitt Senaste : http://i36.tinypic.com/35cos4p.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 (redigerat) Usch va hemskt. Förutom svenska blandat med felstavad engelska så har sidan världens fulaste layout och helt opassande teckensnitt. Tänk stilrent, tänk enkelt, tänk mer Redigerat 14 December 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 yes varför blanda svenska med engelska ?!??!??! cs4 som cs3!. Som han över sa tänk mer kolla på olika sidor så du kan få lite inspiration Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 ta teckensnitt som är lätta att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 ta teckensnitt som är lätta att läsa Mindre font. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Kanske "organisera" sidan lite granna? Och en sak till, blanda inte svenska och engelska, en massa felstavningar också. Du står "About ous" Det stavas "Us". Det står " kuliga saker" Man skriver roliga saker. Och en tydligare font. (Man ser knappt vad det står) ''/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 (redigerat) Hemsk. Designen är rent av.. usch, färgerna passar inte, inte ett endaste dugg, vad är strecken under texten till för? Ta bort det. Bättre fonter i menyn, ser inte vad det står nästan. För liten design, några boxar i en ihop trängd yta, ser väldigt dåligt ut. Varför använda engelska på en svensk sida? Skrota allt, gör om, gör RÄTT. Sök för inspiration på google. Fattade inte ens att du använder PS till det där då det är enkelt fixat i CSS. Redigerat 15 December 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 15 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Haha jag ska nog inte gå in i hemside yrket :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Haha jag ska nog inte gå in i hemside yrket :P Låt inte allas kommentarer trycka ner dig nu. Dom sa vad dom tyckte, använd dig utav dig dom säger. Så får du en helt okey sida. *Organisera mer, minde font. Tydligare med. Skissa upp det i paint hur du vill ha det, skapa ett mål. Följ målet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 17 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Haha jag ska nog inte gå in i hemside yrket :P Låt inte allas kommentarer trycka ner dig nu. Dom sa vad dom tyckte, använd dig utav dig dom säger. Så får du en helt okey sida. *Organisera mer, minde font. Tydligare med. Skissa upp det i paint hur du vill ha det, skapa ett mål. Följ målet. Tack för tipset ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Det räcker med 1-2 färger + svart & vit. Som alla andra säger jag typsnittet! Ta ett PLEASE! :o Sen kan du ju göra "about us" till en länk så det står om det på en annan sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Försök använda fäger som passar in och gör fonten och rutorna mindre. Redigerat 19 December 2008 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.