PunkArne Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Det andra har sagt är att du ska använda andra färger. Du ska använda FÄRRE färger. Dessutom bör det vara hög kontrast mellan bakgrunden och typsnittsfärgen. Fungerar absolut inte som det är nu. About us-rutan är isomerisk med de andra. Antingen ger du den mer egen stil eller så gör du den mer lik de andra avrundade fyrhörningarna med gradients. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Jag gillar inte din hemsida på något sätt. Inte färgdesignad som den ska. Utveckla den, så skulle fler bli nöjda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jag gillar inte din hemsida på något sätt. Inte färgdesignad som den ska. Utveckla den, så skulle fler bli nöjda. Det är ju precis vad alla andra säger, lawl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Brunt och rosa. *Ouck* Tänk över färgerna lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag tycker att du ska dra ner lite med färger och göra en bättre form om du fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.