Superharry05 Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Vad har ni fått i Paryroom??? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Rune platebody :) men sen bara en massa annan skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Vart väldigt längesen jag spelade RS(Har börjat igen)' Vad är Party Room? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Ett hus i en memberstad där man kan lägga saker i en kista som sedan släpps ut i ballonger om någon drar i en spak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Det är inte alls bara för memb. det ligger i fala Jag har fått en white p hat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 White party hat? Ofta. Tror inte att någon offrar en p hat i party ''/ (Fantasi är aldrig fel). Har bara fått en massa skit saker, rune scimmy, feather å sånt tjafs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Typ 2-3 år sen jag spelade men fick väl typ bronze saker och dom där man gör pilar av som alla farmade.^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 ja har inte fått något spec bra. men ja har donerat 23st rune scimmys :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 White party hat? Ofta. Tror inte att någon offrar en p hat i party ''/ (Fantasi är aldrig fel). Har bara fått en massa skit saker, rune scimmy, feather å sånt tjafs. Jag har sett åtskilliga rares droppas. Ena tillhörde en kille som hade samlat ihop massor med rares som sedan slutade och droppade allt i partyroom. Det var cirka 1 fullt phat set och 1-2 crackers, och massa andra saker som AGS, 120m osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 BRONZE DAGGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOOB pss från bob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 tro eller ej, har fått 6,5k RAW SHARKS efter 99 cooking, sålde för 6m tror jag de var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 bara skit :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg