Daxter Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Hur kommer man in i Mog's verkstad? Han är inne i Cid's affär, men stegen är uppe och så är dörren dit stängd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Du måste ha grön trinnety för att kunna gå upp dit. Den får du först efter att du kommit lite längre i spelet. När du har fått den går du till Cids affär och aktiverar den så att stegen fälls ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Okej, tack! Förresten, vet du vad man ska göra efter att ha hittat nyckel hålet i Tarzans värld? Jag läste i Jiminys journal, och det stod att man skulle använda den nya "gummi" biten till att upptäcka nya världar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Minns inte helt säkert, men har för mig att du ska åka tillbaka till Traverse town och prata med Cid så att han instalerar det åt dig. Om du har slutfört Olympys colluseum och underlandet också ska det dyka upp nya warp-hål på kartan när du går till gummiskeppet igen. Om Cid nu inte skulle instalera gummi-biten så beror det på att du isåfall inte har hittat alla bitar än, utan att den ska användas senare tillsammans med andra delar. Pröva därför först med att slutföra alla banor som du för stunden du kan komma till. När du vl har fått fram warphålen på kartan ska du åka dit. Efter att du åkt ett tag i rymdskeppet kommer du att se warphålet, och då ska du styra mot det. Ett av dessa warphålen leder till Aladdins värld. Denna banan måste du också avsluta innan du kan fortsätta på andra banor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Okej tack så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Minns inte helt säkert, men har för mig att du ska åka tillbaka till Traverse town och prata med Cid så att han instalerar det åt dig. Om du har slutfört Olympys colluseum och underlandet också ska det dyka upp nya warp-hål på kartan när du går till gummiskeppet igen. Om Cid nu inte skulle instalera gummi-biten så beror det på att du isåfall inte har hittat alla bitar än, utan att den ska användas senare tillsammans med andra delar. Pröva därför först med att slutföra alla banor som du för stunden du kan komma till. När du vl har fått fram warphålen på kartan ska du åka dit. Efter att du åkt ett tag i rymdskeppet kommer du att se warphålet, och då ska du styra mot det. Ett av dessa warphålen leder till Aladdins värld. Denna banan måste du också avsluta innan du kan fortsätta på andra banor. Jag fattar inte. Hur öppnar man Hercules cup? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Hallå! Cid installerar inte alls, den nya gummin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Hallå! Cid installerar inte alls, den nya gummin! Nej, han tittar bara på den, sen ger han tillbaka den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Okej, isåfall ska du bara spara den tills du har fått fler delar, och sedan ge honom den antar jag. Men Hercules cup börjar först när du har slutfört Halloween town, atlantica och peter pans värld. Du kommer att infomeras av Piff och Puff sen när de berättar att det finns ett stort pris åt vinnaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Man skulle till Leon, via den röda trinityn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Hur hittar jag Leon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Okej, nu kommer jag ihåg det. Förlåt, var längesen jag spelade den delen av spelet. För att hitta Leon måste du först gå till Allyway. När du är där letar du efter den röda trinnetyn som finns i vattnet i närheten av tunneln med galler där vattnet mynnar ut. Aktivera trinnetyn och vägen genom tunneln öppnas. Gå in i det nya området och du kommer att hitta Leon. Prata med honom flera gånger för att få en summon-gem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg