kerex132 Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Ja vi kör imorn min gamertag är kerex132 adda mig har gow2 och halo3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 (redigerat) alltså, vet inte om jag kan vara med den här gången måste köpa nytt guld (nästan alla pengar gick åt till den nya datan) men skriver om jag hinner fixa guld, min gamertag är backadd ifall jag kan vara med Redigerat 26 December 2008 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Då kan vi köra Halo 3 igen, vad sägs om på Söndag 20.00?Det blir bra. :)Ska nån pm:a alla som vill vara med eller (ifall de inte i tråden)? Ska adda alla som skrivit upp sig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) Då kan vi köra Halo 3 igen, vad sägs om på Söndag 20.00?Det blir bra. :)Ska nån pm:a alla som vill vara med eller (ifall de inte i tråden)? Ska adda alla som skrivit upp sig. :) Tar för lång tid så vi har tråden som utgångspunkt. Iaf, Halo 3 den 28/12 dvs. imorgon, adda alla nu people! Redigerat 27 December 2008 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Fett sköj ifall alla är med, då blir vi precis 16. ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Fett sköj ifall alla är med, då blir vi precis 16. ;O Tror inte alla på listan har Halo 3, men vi kanske blir en del ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Aja ha så kul imorgon alla med Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Aja ha så kul imorgon alla med Halo 3. Tack för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) woho! hitta 1 månad guld i mitt gta iv! ska bara aktivera det så är jag med! gamertag:backadd (skrev det igen för säkerhets skull) är alla med nu om några timmar då? Redigerat 28 December 2008 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Hej allihopa! Jag kommer antagligen inte att vara med på dagens spelkväll då jag är mer sugen på att lira FIFA 09. Jag har satt addeB som huvudansvarig för kvällen. Så se till att adda varandra över Xbox Live och lira Halo 3 så mycket ni orkar så kanske jag hoppar in senare ikväll. Ha så kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) ok, jag addar alla som skrivit uppsig nu så får vi se hur många som är med och om the moose kanske hoppar in senare OBS!!!!! kan inte häller komma blev upptagen med en raid på wow men kanske kommer när den är klar, så ni kan börja utan mig Redigerat 28 December 2008 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Blev de nå halo kl 20.00 eller? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.