Vega Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 GTA IV och bara glida runt är ju askul. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 gta IV eller kanske gears of war 2 tkr jag skulle va skoj :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 God Jul allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Go jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Någon om e sugen på Super smash bros brawl till Wii. Vet att tråden är i Xbox 360 forumet men det är därför det behövs ett forum kallat "Multi" där alla spel är tillåtna. Hursomhelst. Super smash bros brawl? Någon som har det och vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Hehe går spiderman 3 att spela live? :P Jag fick det igår och är så sjuk sugen att spela det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Hehe går spiderman 3 att spela live? :P Jag fick det igår och är så sjuk sugen att spela det :D Vet ej du får väll testa. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Hehe går spiderman 3 att spela live? :P Jag fick det igår och är så sjuk sugen att spela det :D Vet ej du får väll testa. :P Måste laga mitt Xbox först :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag har GTA IV, FIFA 08, NHL 08, NHL 09, FIFA 09, SKATE och fler men dom här kan man köra live på. Gamertag:BjoernenAgust Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Kan vi inte köra Halo 3? va inte med förgången.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 (redigerat) F*n, missade den här tråden. x( Är gärna med nästa gång. Skulle helst vilja köra Halo 3 fast eftersom det precis har vart så antar jag att det blir nåt annat nu =/. Spel jag skulle vilja köra online: Halo 3, Gta 4, Saints Row 2 och GoW 2. GT: Thrips Redigerat 25 December 2008 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Då kan vi köra Halo 3 igen, vad sägs om på Söndag 20.00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.