ralle97 Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Om ni har spelat cs vet ni vad gg är. Vad är det längsta ni har kommit på det Exempel Ak:n jag kom själv till kniv på fy_snow eller vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 bara HE :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 (redigerat) "GG" är en förkortning för good game. Tyvärr har jag ingen aning om vad du pratar om. Redigerat 16 December 2008 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 jag vill inte skryta med mina cs kunskaper som jag inte har några men tror det är Gun Game i detta fallet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Den här tråden har nog kommit lite fel. Men vem orkar ens säga vilken bana dom klarat på gungame mod:en? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 (redigerat) jag vill inte skryta med mina cs kunskaper som jag inte har några men tror det är Gun Game i detta falletFelförkortat i sådana fall. Jag har vunnit ett flertal gånger på "Gun Game". Redigerat 17 December 2008 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.